Geef vandaag voor de kerk van morgen

Actie Kerkbalans 2024 gaat van start.

Op 13 januari gaat Actie Kerkbalans van start. Het thema is ook dit jaar ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Tijdens deze Actie krijgen alle leden van onze Hervormde Kapel een brief met het verzoek voor een jaarlijkse financiële bijdrage.

We hopen dat we ook in 2024 weer op u mogen rekenen! Dit jaar is een bijzonder jaar voor Actie Kerkbalans, want de Actie bestaat vijftig jaar! Al vijftig jaar geven kerkleden via Actie Kerkbalans voor het voortbestaan van de kerk.

Samen voor onze kerk
Kerk-zijn kunnen we alleen samen. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier in januari ruimhartig in. U kunt uw bijdrage ook digitaal overmaken. Kijk voor meer informatie op de pagina via deze link.

Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat.

Op naar de kerk van morgen!