Kelderdiensten

Elke eerste zondag van de maand is er in de oude kelder van de Kapel een dienst voor jongeren. Er zijn twee groepen: één met jongeren van groep 8 van de basisschool en leerjaar 1 van het voortgezet onderwijs. De andere groep is voor jongeren uit leerjaar 2 en 3 van het voortgezet onderwijs.

Hoe werkt het?

De bedoeling is dat je op de eerste zondag van de maand niet in de kerkzaal komt, maar meteen voor het begin van de kerkdienst naar de kelder gaat waar we met elkaar een dienst zullen hebben. Er is dan veel ruimte voor jullie eigen inbreng en ook zeker tijd voor een praatje met je vrienden!

De kelderdiensten in het vorige seizoen waren een groot succes. De opkomst was goed: telkens ongeveer 15 jongeren. En de reacties van de aanwezigen waren positief. De inhoud van de diensten is helemaal afgestemd op jou en op jouw belevingswereld. Komen dus!