Coronamaatregelen versoepeld

Vanaf zondag 23 januari kunnen we weer fysiek naar de kerk. Naast het online volgen van de dienst kunnen er maximaal 50 personen de kerkdiensten bezoeken.

Omdat er op 23 januari een doopdienst is en er veel familie wil komen is het noodzakelijk om voor de dienst van deze zondag te reserveren. Dit kan door een app te sturen naar het nummer 06-1234 6555. Als u niet gereserveerd heeft en toch naar de dienst komt, wordt u alleen toegelaten als er nog ruimte blijkt te zijn. Voor alle volgende zondagen is reserveren niet noodzakelijk.

Naast de kerkdiensten op zondag is het ook weer mogelijk bijeenkomsten te organiseren in de kerk.

De volgende regels moeten in acht worden genomen tijdens het bezoek van de Kapel:

• dragen van mondkapjes bij binnenkomst en tijdens verplaatsingen in de Kapel;
  • registratie van de bezoekers;
  • ontsmetten van de handen;
  • alleen zachtjes zingen;
  • de koster wijst u een plaats aan;
  • verlaten van de kerk na de dienst op instructie van de koster;
  • denk aan de 1,5 meter afstand, ook bij het verlaten van de kerk;
  • collecteren digitaal en met een schaal bij de uitgang;
  • kerkelijke vergaderingen zijn toegestaan, er geldt geen tijdsbeperking.