Startactiviteiten voor de jeugd

Samen met de Gereformeerde kerk worden er enkele activiteiten voor de jeugd georganiseerd tijdens het startweekend.

Lounge op vrijdagavond

Op vrijdagavond 10 september is er  een gezellige chill-avond voor de jeugd van het voortgezet onderwijs. Je bent van harte welkom van 20.00 – 22.00 uur in de lounge (kelder) van de Gereformeerde Kerk in Wierden. Er is tijd voor een filmpje, een spelletje, ontmoeten en ook voor chips, cola, sinas en pizza.

Opgave is niet nodig; we zien je graag!

Sing-inn op zaterdagavond

Op zaterdagavond 11 september willen we samen het kerkelijk seizoen starten met een gezellige familieactiviteit voor gezinnen met kinderen. We starten met een gezamenlijke patatmaaltijd, waarna we kunnen genieten van een sing-inn met Marcel Zimmer.
Deze avond wordt gehouden in de Gereformeerde Kerk van Wierden om 17.00 uur en duurt tot 19.00 uur.

Graag horen we per mail of we jullie op deze gezellige dag mogen verwelkomen.
Zou je via onderstaand mailadres willen laten weten:

• Met hoeveel volwassenen en kinderen je komt;
  • Welke snack je wilt (keuze uit kroket, frikandel, kaassouflé);
  • Eventuele allergieën.

We zouden deze opgave graag uiterlijk donderdag 9 september ontvangen via Kirsten Hegeman: jeugd1@hervormdekapel.nl