Vertrek van Thecla Cornet

Vorige week is Thecla Cornet met de Protestantse gemeente van Eerbeek overeengekomen dat zij daar per 1 september a.s. als kerkelijk werker gaat beginnen.
Dit betekent dat Thecla haar werkzaamheden voor de Hervormde Kapel per 1 september zal beëindigen.

Natuurlijk komt er nog een moment van afscheid nemen. Dat afscheid zal plaatsvinden tijdens de kerkdienst van 7 oktober a.s., een dienst waarin Wout Oosterhof voorgaat.

We spreken nu al de waardering uit voor de inzet en de taakuitoefening van Thecla in de achterliggende jaren. Natuurlijk is het jammer dat we afscheid moeten nemen van zo’n betrokken en energieke kerkelijk werker. Maar anderzijds gunnen we haar ook van harte deze nieuwe uitdaging en wensen we haar alle goeds toe in haar nieuwe gemeente.

1 reactie

1. dinekedrent schreef:

Ik vind het erg jammer dat ze weg gaat. Ik zal de gesprekken die ik met haar gehad heb erg missen. Zowel in het Meulenbelt kwam ze bij mij als bij mij thuis. Afgelopen dinsdag nog, toen heeft ze het verteld dat ze naar Eerbeek gaat. Klaas en ik wensen haar alle goeds toe in Eerbeek.