Geslaagde startactiviteit met de jeugd

Zaterdag 9 september werd het kerkelijk seizoen voor de jeugd geopend. Samen met de jeugd van de Gereformeerde kerk werd het een fantastische dag in en om de Kapel.

Groep 1 t/m 4 begon met een “gekke dingen speurtocht”. In de wijk rond de Kapel stonden ‘gekke dingen’ in de voortuin: een tent, een fiets met een beer, een statafel.
De letters die erbij hingen vormden samen de zin: Ga je met ons mee?

Daarna was het tijd voor patat met een snack. De kinderen van groep 5 t/m 8 waren er ondertussen ook met hun ouders, zodat we met zo’n 100 mensen in de jeugdkelder zaten te eten.

Zoveel patat moet natuurlijk wel met een kruiwagen gehaald worden..

Na de patat gingen 25 kids lasergamen, met een laserpistool moest het pistool van de ander geraakt worden. De route ging door bijna de hele kerk, bovendien waren er lichteffecten en rook om het nog spannender te maken.

’s Avonds was de jeugd van klas 1, 2 en 3 aan de beurt, zij kregen na al het geren een lekker stukje pizza. En uiteindelijk sloot klas 4 en ouder de avond af met een gezellige karaoke.

We kijken terug op een geslaagde startactiviteit!