Jeugdclubs

De Hervormde Kapel werkt bij de jeugdclubs samen met de Gereformeerde Kerk. In de clubleiding werken ook leden van de Kapel mee. De clubavonden van twee clubs worden gehouden in het ontmoetingscentrum van de Gereformeerde Kerk, Spoorstraat 5. Een andere club is altijd in de kelderruimte van de Hervormde Kapel.

Alle clubs zijn op vrijdagavond en komen één keer per twee weken bij elkaar.

Organisatie

De clubs worden georganiseerd door de Gereformeerde Kerk en de Hervormde Kapel samen. We zouden het erg leuk vinden als jij ook van de partij bent. We doen allerlei leuke dingen, zoals: spelletjes, knutselen, Sinterklaas vieren, een nieuwjaarsfeestje en nog veel meer.

Drie verschillende clubs

De club is eens in de twee weken op vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur in het Ontmoetingscentrum van de Gereformeerde kerk.

• 14 oktober
  • 4 november
  • 18 november
  • 2 december
  • 16 december
  • 13 januari
  • 27 januari
  • 10 februari
  • 24 februari
  • 10 maart
  • 24 maart
  • 21 april
  • 12 mei

De club voor de kinderen van groep 7 en 8 van de basisschool. Wil je graag naar deze club, maar zit je nog in groep 6 of al in de brugklas, neem dan even contact op met de leiding.

Ook deze club is eens in de twee weken op vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur in het Ontmoetingscentrum van de Gereformeerde kerk.

• 28 oktober
  • 11 november
  • 25 november
  • 9 december
  • 23 december
  • 20 januari
  • 3 februari
  • 17 februari
  • 17 maart
  • 31 maart
  • 14 april
  • 12 mei

Dit is de club voor tieners van de 1ste, 2de en 3de klas van het voortgezet onderwijs.
De club is eens in de twee weken van 19.30 uur tot 21.00 uur in de kelder van de Hervormde Kapel.

• 28 oktober
  • 11 november
  • 25 november
  • 9 december
  • 6 januari
  • 20 januari
  • 3 februari
  • 17 februari
  • 3 maart
  • 17 maart
  • 31 maart
  • 14 april
  • 12 mei

Ook de website van de Gereformeerde Kerk biedt informatie over de jeugdclubs.