Grote schoonmaak in de Kapel

Zaterdagochtend 14 oktober 2023, tijd voor de grote schoonmaak. Want onze mooie Kapel is bijna klaar, qua isoleren en verbetering van de akoestiek.

In grote getale kwamen gemeenteleden opdraven om de Kapel spic en span in orde te maken. Er werden ramen gelapt, deuren schoongemaakt, de kansel kreeg een opfrisbeurt. De stoelen, kasten, deurlijsten en al dat je maar kan bedenken werd onder handen genomen. De predikant kreeg van een gemeentelid te horen dat je echt geen ramen kan lappen met groene zeep.

Er werd nog samen geluncht. Soep met een broodje. Dat ging er wel in. Nadien werd ook nog de vloer onder handen genomen en zo is de Kapel schoon, fris en welriekend en hopen wij weldra weer in de kerkzaal te mogen kerken.

Foto’s en tekst: Eva Jungjohann

Categories: Fotoalbum, Nieuws