Vanaf nu zestig bezoekers tijdens de dienst

De coronamaatregelen worden verder versoepeld. Dit betekent dat u weer van harte welkom bent om de kerkdienst live mee te beleven in de Kapel. Er geldt een maximaal aantal bezoekers van 60 kerkgangers. Daarnaast kunt u uiteraard de diensten volgen via deze website of via Kerkdienstgemist.nl.

Om het bijwonen van de kerkdiensten mogelijk te maken moeten we ons wel houden aan de volgende regels:

• aanmelden voor de kerkdienst via de app op het nummer 06-12346555 of via dienstbijwonen@hervormdekapel.nl vanaf woensdagavond tot vrijdagavond 20.00 uur;
  • indien het maximum aantal is bereikt krijgt u bericht dat het bezoeken van de kerk zondag niet mogelijk is;
  • het dragen van een mondkapje bij het betreden van de kerk en bij verplaatsingen in de kerk is verplicht;
  • bij binnenkomst is er een gezondheidscheck en u wordt geregistreerd als bezoeker;
  • ontsmetten van de handen;
  • de koster wijst u een plek toe. Het dringende verzoek is om hieraan gehoor te geven;
  • personen uit één huishouden kunnen naast elkaar zitten, alle anderen dienen 1,5 meter afstand te bewaren;
  • op de toegewezen plaats hoeft u geen mondkapje te dragen;
  • na de dienst de instructies van de koster opvolgen voor het verlaten van de kerk;
  • jassen niet ophangen op de kapstok, maar meenemen naar de zitplaats;
  • bij voorkeur geen gebruik maken van het toilet.

Indien er meer mensen naar de kerk kunnen, als we weer kunnen zingen of bij andere versoepelingen, brengen we u op de hoogte via het Mededelingenblad en deze website.

Voor eventuele vragen of opmerkingen kunt u mij benaderen onder nummer 0651500258.

Het is mooi om elkaar weer te kunnen ontmoeten in de kerk en wensen dat verdere versoepelingen snel doorgevoerd kunnen worden.

Namens de kerkenraad, Geert Zomer