Storingen bij KerkTV aangepakt

Degenen die enkele weken  geleden de kerkdiensten online hebben gevolgd zullen gemerkt hebben dat de verbinding tijdens de diensten soms verbroken werd. Zondag 6 september gebeurde dat zelfs meer dan tien keer. Door de webmaster is er telkens direct na de dienst actie ondernomen door de verschillende onderdelen van de dienst aan elkaar te zetten. Daardoor zijn deze diensten wel op een kwalitatief vrij goed niveau terug te zien.

In de week van 7 september is er binnen de Kapel hard aan gewerkt om de verbinding structureel te verbeteren. Vanaf die tijd zijn we aangesloten op de glasvezelkabel.

Op zondag 13 september was er geen enkel probleem met de verbinding, dus we verwachten dat hiermee het voornoemde probleem is opgelost.

Dick van der Meijden.