Dienst: Kerk, even anders

Deze dienst is door een beperkt aantal mensen bij te wonen.

Voor deze dienst kunt u zich opgeven op woensdag 26 augustus tussen 18.00 en 20.00 uur. Later is ook mogelijk, maar uiterlijk op de vrijdag 20.00 uur moet de opgaves binnen zijn om de lijsten samen te stellen. Registreren/aanmelden kan via emailadres: dienstbijwonen@hervormdekapel.nl of een speciaal mobiel nummer 06-12346555.

Voor de meesten is de dienst online te volgen,
en is deze dus niet bij te wonen in de Kapel!
Klik voor het volgen van de dienst op deze link.

Thema: Verbinding
Kleur
: Groen
Orde van dienstDeze is te downloaden via deze link
Collectes:

• Diaconie. U kunt uw gift overmaken op rekeningnummer
    NL88 RABO 0311 8360 11, t.n.v. Diaconie Hervormde Kapel Wierden.
  • Gemeenteopbouw. U kunt uw gift overmaken op rekeningnummer
    NL38 RABO 0373 7327 08, t.n.v. Kerkrentmeesters Hervormde Kapel Wierden.

Digitale collecte:
U kunt ook via deze link en via de hiernaast afgebeelde QR-code een gift doen.

Het door u geschonken bedrag wordt dan gelijkelijk verdeeld over de twee bovengenoemde collectedoelen.

Gebruik collectebonnen:
Wilt u collectebonnen blijven gebruiken om een gift te doen? Kijk dan even
op deze website hoe u dit kunt doen.

Uit Filippenzen 1:

Ik bid dat jullie liefde steeds groter wordt. Want dan zullen jullie steeds meer weten en begrijpen.

Dan weten jullie wat echt belangrijk is. Dan zullen jullie goed leven, als mensen die gered zijn door Jezus Christus. Dan leven jullie tot eer van God.

Of in het Twents:

En ik bid hierum: ik hop dat owwe leefde stöarig an en rejaal wassen mag, tot woare kennis en fien anveulen um oonderscheiden te können woar ’t fealijk um geet. Dan zö’j zuver en onbesprökken wean op Christus zienen dag.

En iej zölt onmeundig riek wean an vruchten van gerechtigheid, dee an Christus Jezus te daanken bint, tot lof en eer van God.