Collectebonnen in de coronatijd

Er is al een hele periode op zondag een dienst in de Kapel waarbij er slechts een beperkt aantal kerkgangers aanwezig mogen zijn. Gelukkig zijn de diensten wel online bij te wonen.

Natuurlijk mist u dan wel de wekelijkse collectes tijdens de kerkdienst. Tijdens de online-diensten wordt er wel steeds verzocht om een bedrag over te maken als “collectegeld”. Maar u kunt dan helaas geen collectebonnen inleveren, zoals u dat misschien gewend was.

We bieden daarom de volgende mogelijkheid. De bonnen kunt u in de brievenbus van de Hervormde Kapel doen. U kunt ze in een enveloppe verpakken, maar zonder kan ook. Het is niet noodzakelijk om ze per week in te leveren, voor een langere periode bij elkaar is ook prima.

Als u op de bonnen of op de enveloppe zet voor welk doel het is, dan komt dat zeker goed. De brievenbus bevindt zich naast de voordeur van de Kapel.