Start Actie Kerkbalans: Geef voor je kerk

De jaarlijkse actieperiode van Actie Kerkbalans is van start gegaan. Wist u dat Kerkbalans de grootste fondsenwerfactie van het land is? Door het hele land vragen plaatselijke kerken en parochies aan hun leden om een financiële bijdrage over te maken. Deze week valt ook bij u de brief voor Kerkbalans op de mat. Doet u ook weer mee?

De Kapel kan alleen bestaan dankzij de financiële steun van haar leden. Doe mee aan Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier ruimhartig in. Dit jaar is deze ruimhartigheid zeker nodig, want zoals bekend willen wij beginnen met een grondige herinrichting van de kerkzaalIn de week van 27 januari komt een vrijwilliger het formulier bij u ophalen. Via deze weg willen we u alvast hartelijk bedanken voor uw bijdrage!