Kerk, even anders met “The Story”

Zondag 2 juli 2022 was het “Kerk, even anders”. Voor het eerst sinds het uitbreken van Corona kon er weer een koor optreden in de Kapel. Het Wierdens interkerkelijk gospelkoor Reach Out verzorgde een themadienst met de titel “The Story”.

Het verhaal ging over de schepping, Adam en Eva, Gods verbond met Abraham, het koninkrijk van David, de geboorte, het leven, de dood en de opstanding van Jezus Christus.

Het werd een mooie dienst met een begeleidende film, Nederlandse vertelling en koorzang (Engelstalig) met muziek.

Een impressie van de koorzang (het lied “Tell me your story”) kunt u hieronder bekijken en beluisteren.

Daarnaast geven onderstaande foto’s (fotograaf: Jaap de Beer) een mooi beeld van deze prachtige “Kerk, even anders”.

Categories: Fotoalbum, Nieuws