Inzien jaarrekeningen Kerkrentmeesters en Diaconie

In de kerkenraadsvergadering van 22 maart 2022 zijn de jaarrekeningen van de Kerkrentmeesters en van de Diaconie voor het jaar 2021 voorlopig vastgesteld. Een verkorte versie van de jaarrekening van de kerkrentmeesters kunt u inzien via deze link en voor de diaconie via deze link.

Volgens de kerkorde moeten de jaarrekeningen gedurende een week in hun geheel voor de leden van de gemeente ter inzage worden gelegd. Deze volledige jaarrekeningen zijn in te zien in de week van 3 april t/m 9 april 2022.

Wilt u de jaarrekeningen inzien, dan graag hiervoor een telefonische afspraak maken met onze penningmeester, Johan ter Steege (tel. 06-21276301).

Heeft u opmerkingen over één van de jaarrekeningen, dan kunt u deze kenbaar maken bij de penningmeester tot uiterlijk 12 april a.s. Na kennisname van de eventuele opmerkingen zal de kerkenraad de jaarrekeningen definitief vaststellen in de eerstvolgende kerkenraadsvergadering.