Kerk- en schooldienst 2022

Op zondag 30 januari werden in de kerken van Wierden de zogenaamde “Kerk- en schooldiensten” gehouden. Voor de Kapel was er dit jaar een verbinding met basisschool “Het Laar”. De kinderen van deze school hadden in de week voorafgaand aan de dienst allerlei werkjes gemaakt, die in de kerkzaal van de Kapel zichtbaar waren.

Tijdens de dienst werd er door ds. Kees Benard een vervolg gegeven aan de projectweek, die altijd voorafgaat aan de Kerk- en schooldiensten. Het thema was dit jaar “Geloven zonder zien”. Ds. Benard liet zich in de kerkzaal geblinddoekt door twee kinderen leiden, waarbij hij erop vertrouwde dat zij hem de goede kant op stuurden. Over vertrouwen gesproken….. Het ging goed!

Er was tijdens de dienst een speciale bingo en de aanwezige kinderen deden daar enthousiast aan mee!

Categories: Fotoalbum