Begrotingen Kerkrentmeesters en Diaconie

In de kerkenraadsvergadering van 9 november 2021 zijn de begrotingen van de Kerkrentmeesters en van de Diaconie voor het jaar 2022 voorlopig vastgesteld.
Een verkorte versie van de begroting van de Kerkrentmeesters kunt u inzien en downloaden via deze link. Voor de diaconie kunt u gebruik maken van deze link. Tevens worden er zondag 28 november enkele exemplaren klaargelegd in de Kapel.

Volgens de kerkorde moeten de begrotingen gedurende een week in hun geheel voor de leden van de gemeente ter inzage worden gelegd. Deze volledige begrotingen zijn in te zien in de week van 28 november t/m 4 december 2021.

Wilt u de begrotingen inzien, dan graag hiervoor een telefonische afspraak maken met onze penningmeester, Johan ter Steege (tel. 06-21276301). Het inzien van de begrotingen zal dan plaatsvinden in de Kapel.

Heeft u opmerkingen over één van de begrotingen, dan kunt u deze kenbaar maken bij de penningmeester tot uiterlijk 7 december a.s. Na kennisname van de eventuele opmerkingen zal de kerkenraad de begrotingen definitief vaststellen in de eerstvolgende kerkenraadsvergadering.