Deze zomer geen gezamenlijke diensten

Evenals vorig jaar zullen er deze zomer geen gezamenlijke diensten met de Gereformeerde kerk worden gehouden. Beide kerken hebben hiertoe besloten omdat er nog steeds slechts een beperkt aantal kerkgangers bij de diensten aanwezig mag zijn. In de zomerperiode zal er elke zondagmorgen daarom een kerkdienst worden gehouden in de Hervormde Kapel en natuurlijk ook in de Gereformeerde kerk.

De intentie van de twee kerken is nog steeds om in de zomermaanden vier gezamenlijke diensten te organiseren. Hopelijk zijn er in de zomer van 2022 geen beperkende coronamaatregelen meer van kracht en kunnen we in de vakantieperiode weer om-en-om diensten houden in de Kapel en de Gereformeerde kerk.

In de agenda van deze website kunt u zien hoe de diensten dit jaar tijdens de vakantieperiode worden ingevuld.