Wat beweegt jou? Waar loop je warm voor?

Voor Kerk Even Anders op zondag 27 juni, is dit het thema: Wat beweegt jou?

We zijn op zoek gegaan naar een gastspreker voor deze dienst, maar kwamen tot de conclusie dat juist binnen onze eigen Kapel veel beweegt, ondanks dat er ook veel stil staat in deze periode.

Daarom zijn we niet verder op zoek gegaan, maar zoeken we jou!

Wil jij ons helpen invulling te geven aan deze dienst? We willen je vragen om een kort filmpje (maximaal 2,5 minuut) op te nemen wat jou beweegt, waar je passie ligt, waar je warm voor loopt.

Doe je bijvoorbeeld vrijwilligerswerk bij de Wereld Winkel, help je een vluchteling om de Nederlandse taal te leren, of breng je wel eens een kopje soep bij je buurvrouw omdat ze het goed kan gebruiken?

Maar we zoeken het niet alleen in die hoek! Misschien ligt jouw passie wel bij je verzameling van bijzondere spullen of leef je voor je volleybal carrière. Alles mag! Je mag het vertellen of laten zien, alles is goed!

Het filmpje mag je sturen naar Marjolein Meijer (geertenmarjolein@concepts.nl).
Lukt het niet om zelf te filmen, dan kunnen wij ook even langskomen om het op te nemen, laat dat gerust weten! Je hoeft het filmpje nog niet direct te maken, maar we horen wel graag of je meedoet. Het filmpje zelf ontvangen we graag voor 15 juni.

We hopen zo samen tot een mooie invulling van dit thema te komen.

Bedankt alvast voor jullie input.

Commissie Kerk even Anders,
Marianne, Kirsten, Marjolein.