Ben je er nog?

Laat het ons weten voor de Kerk even Anders dienst van 30 augustus.

We hebben bijzondere maanden achter de rug. We hebben afstand van elkaar gekend, maar misschien ook juist verbondenheid gevoeld. Op 30 augustus zullen wij voor het eerst weer een kerkdienst vieren waarbij een kleine groep mensen aanwezig kan zijn. En natuurlijk kun je nog steeds op afstand, maar toch verbonden, de dienst meebeleven via internet. Deze Kerk even Anders dienst willen we stilstaan bij jou! Ben je er nog?

Rondom het thema `Ben je er nog?` willen we jou vragen samen met ons deze dienst in te vullen.

Samen kunnen we er een hele mooie dienst van maken. Rondom `Ben je er nog?` hebben we een drietal vragen opgesteld om je gedachten over te laten gaan.

• Hoe gaat het met je?
  • Hoe ben je verbonden gebleven? Of ben je niet (meer) verbonden?
  • Hoe kunnen we in de toekomst verbonden blijven?

Ken je een muziekstuk, een mooi lied, een gedicht, een verhaal, een Bijbeltekst, een illustratie, of nog iets heel anders dat bij je op komt rondom dit thema? Help ons dan om de dienst samen, verbonden, in te vullen!

We zouden het ook heel fijn vinden als een aantal gemeenteleden via een filmpje, of live aanwezig tijdens de dienst, iets zouden willen vertellen rondom deze vragen. Kies er gewoon een uit en laat het ons even weten als je bij de dienst aanwezig wilt zijn om hier iets over te vertellen, of stuur je filmpje in! Is filmen zelf lastig? Dan komen wij graag even langs! Oh ja, ken je een mooi lied of muziekstuk en wil je dit spelen tijdens de dienst? Dat kan natuurlijk ook!

Alle bijdragen voor de dienst kunnen gestuurd worden naar predikant@hervormdekapel.nl. Graag voor zondag 23 augustus, zodat we nog even tijd hebben om er een mooie dienst van in elkaar te zetten.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdragen!

Commissie Kerk even Anders

Kirsten, Marianne, Marjolein