Gebruiksplan Hervormde Kapel

Als Kapelgemeente zijn we in deze bijzondere periode (i.v.m. het coronavirus) verplicht om een gebruiksplan vast te stellen en te hanteren. In dit gebruiksplan staat verwoord hoe we binnen het kerkgebouw ervoor zorgen dat er op verantwoorde wijze kerkdiensten kunnen worden gehouden, maar ook wat de regels zijn als we een ruimte in de Kapel gebruiken bij vergaderingen.

Een vastgesteld gebruiksplan is ook noodzakelijk als we (een deel van) het Kapelgebouw verhuren, zoals deze zomer aan de Gereformeerde gemeente voor het houden van diensten op zondagmiddag en -avond.

En natuurlijk is het gebruiksplan heel belangrijk als we vanaf eind augustus weer diensten gaan houden in de Kapel, waarbij gemeenteleden aanwezig kunnen zijn.
In het gebruiksplan staat hoe u zich kunt aanmelden voor een dienst en welke regels er zijn als u een dienst bijwoont.

Het “corona-beleidsteam” heeft het gebruiksplan opgesteld. U kunt dit gebruiksplan inzien via het menu “privacy en downloads“. Door op deze link te klikken krijgt u rechtstreeks toegang tot het betreffende document.