Uitnodiging voor de bijbelquiz

Je wordt van harte uitgenodigd om met een team mee te doen met de NBG-BIJBELQUIZ van het Nederlands Bijbelgenootschap op vrijdag 8 november om 20.00 uur (vanaf 19.30 uur welkom).

Als werkgroep van het NBG in Wierden zijn we blij dat we de quiz weer mogen houden in de Evangelische school De Passie, Akkerwal 2 in Wierden.

Sinds de verschijning van de Nieuwe Bijbelvertaling in 2004 wordt er elk jaar rond de Nationale Bijbelzondag, dit jaar op 27 oktober, in veel plaatsen een bijbelquiz georganiseerd. Het is al jaren een groot succes en voor ons, in Wierden, de achtste keer.

Eén van de onderdelen van de bijbelquiz heeft als thema: ‘Ik wens jou…’. Dat is ook het thema van de Bijbelzondag. Welk team scoort dit jaar het hoogst en wie wordt de beste speler? Wie gaan er naar huis met een leuke prijs?

Wij zijn dus op zoek naar teams om (weer) mee te doen. Een team bijvoorbeeld vanuit de kerkenraad, de diaconie, het jeugdwerk, de catechisatie, de vrouwenvereniging, de mannenvereniging, een koor, van je school en zo kunnen we nog even doorgaan.

Een team bestaat uit minstens vier spelers. U mag met meerdere teams meedoen natuurlijk! Ook individueel meedoen is mogelijk. U kunt zich opgeven vóór 2 november bij onderstaand NBG-werkgroeplid, met vermelding van een contactpersoon.
Maar ook als supporter of toeschouwer bent u/ben jij hartelijk welkom!

De toegang is gratis. Bij de uitgang is er een collecte voor de vele miljoenen mensen wereldwijd die nog geen eigen bijbel hebben.

Wie is de beste Bijbelkenner van Wierden?
Doe mee en geef je op bij:
Jaap Krikke, 0546-574902, jaap.krikke@hetnet.nl

1 reactie

1. Elizabeth Wolters-Kassies schreef:

Hierbij geef ik me namens de Geref.kerk op voor de bijbelquiz op 8 november a.s.
    Met vriendelijke groet,
    Elizabeth Wolters