Catechese

Belijdeniscatechese

Met elkaar nadenken en bediscussiëren wat geloven in deze tijd betekent. Leren met en van elkaar. Dat is de belijdeniscatechisatie, onder leiding van ds. Kees Benard.

Is het iets voor mij?

De belijdeniscatechese is voor iedereen vanaf ongeveer 18 jaar die meer wil weten over geloof, kerk en bijbel.

In principe zijn deze avonden gericht op het uiteindelijk doen van belijdenis in de dienst van de Paasnacht. Maar ook als je nog niet weet of je wel belijdenis wilt doen, ben je van harte welkom. Want als je na zo’n serie denkt dat het geloof of de kerk niets voor je is, is het ook zinvol geweest.

Wanneer is het?

Het gaat jaarlijks om een tiental avonden. De bijeenkomsten duren van 19:00 tot 20:15 en worden in gezamenlijk overleg gepland.

Hoe geef ik me op?

Ben je geïnteresseerd? Mail gerust naar ds. Benard of bel voor een afspraak.