In- en uitschrijven

Lid worden van de Kapel?

Neem contact op met de heer Jaap Krikke. Hij maakt dan een afspraak om met u de nodige formaliteiten te regelen.

Uitschrijven

Wilt u het lidmaatschap van de Hervormde Kapel beëindigen? Hiervoor kunt u contact opnemen met het kerkelijk bureau.

Prisma

Tien keer per jaar verschijnt het kerkblad, genaamd Prisma. Naast een overzicht met aanstaande diensten, leest u hierin van alles over de diverse werkgroepen binnen de Kapel. Een abonnement op Prisma kost 21 euro per jaar. U kunt zich opgeven bij het kerkelijk bureau. Ook voor het opzeggen van het abonnement kunt u bij het kerkelijk bureau terecht.

Mededelingenblad

Het digitale zondagse Mededelingenblad bevat korte informatie over de dienst, actuele zaken en Kapelactiviteiten in de komende week c.q. weken. Daarnaast wordt ook de Orde van Dienst meegezonden. Het wordt wekelijks vóór vrijdagavond 19.30 uur verzonden, m.u.v. de maanden juli en augustus.

Wilt u zich aanmelden (of afmelden) voor het mededelingenblad, stuur dan een mailtje naar mededelingenblad@hervormdekapel.nl